靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, June 12, 2006

响十幾分鐘之前我仲瞓得好冧~
但啱啱一到九點就有個電話俾黎~
(唔知邊個將個免提電話放响我床邊呢?)
都未瞓醒把聲都未開到~
按左聽果個制之後係出唔到聲~
想喂都喂唔到~到我出到個喂字~佢又一直無出聲~
我咁難先出到一個音~見佢唔出聲就等多一陣啦~
之後就聽到係婆婆打黎揾mum~
我又未瞓醒~又响上膈床喎~要落去對一個仲未瞓醒既人黎講係好大工程~
而我又無帶眼鏡喎~去到間房見無人~就用我把怪怪地既聲去答佢mum出左去~
點知佢又問mum去左邊?入左院啦?你唔同佢入院?.....我真係唔識答佢~
因為我仲未瞓醒~把聲未開~個腦未開~同埋我都係啱啱先知mum出左去~
又點會知咁多野喎~之後就收左線啦~之後我又撻返落床~
不過又瞓唔返~清醒返d先打俾mum叫佢打返俾婆婆~

(11/6)我同牛羊11點响mtr出發去到causeway bay~
之後就食左個lunch(本來諗住食麥記~因我有2張飯tastic既英格蘭卡~但係多賓賓~又嘈~所以去左食kfc~)
之後我地就坐65號巴士去赤柱~
牛羊佢暈車浪呀~但係我無喎~可能因我見到ocean park啦~
見到佢既標誌同覽車~真係好想快d去玩呀~見到真係好興奮呀~
我地去到赤柱都無買到野~只係得個行字~不過都睇過一個千年古井~
睇到2點幾3點就去山頂出發~
見到有直接到山頂既巴士就諗住撘佢啦~
點知我未入八逹通~入完之後車都走左lu~
等左3個字之後先見到佢個板話一個hour先一班車喎~
咁就轉返坐6x去中環再轉15c坐覽車去山頂啦~
坐覽車我覺得真係幾好玩咁~好得意呀~
坐完就到山項~真係好cold呀~
仲有最得意既係見住d霧由下面吹緊上黎~
自己身處霧中既feel真好得意呀~好正呀~haha~
之後我地就入左商場睇野啦~
hoho~買左幾件好靚既紀念品~我真係好鍾意呀~都買左幾件~
又靚又低~haha~買紀念品攪到我同牛羊都好開心呀~
本來以為山頂既野一定係好貴嫁啦~點知都唔係喎~(但係野食就叧計)
到走時一出返去商場外~嘩~勁多霧呀~~好似係天堂咁~haha~
不過都係好cold呀~天都黑lu~都係走lu~
入到去因太多人就等下一班啦~haha~可以簡個好d既住睇野麻~
點知响等緊下一班既時候我跌左把梳呀~只錯少少就跌左入路"鬼"到~
真係好彩呀~haha~坐車時我仲用手提take左d photo呀~haha~so great!
之後見到"通天bus"但勁多人喎~上到去都無晒樓上位~
所以都無上到~我地就選擇左行路落去~行到金鍾就揾返麥記啦~
點知揾唔到~唔係~係揾到既~不過圍左板~未開~
之後我地就去左大家樂到食dinner~最後就坐返mtr返屋企~
haha~本來赤柱真係無咩好see~但都好開心~因為見到ocean park~
而山頂既景色真係唔錯~覽車都好正~仲可以俾我買到我好like既得意又低既紀念品~haha~呢個行程真係幾好~玩得幾開心~

1 Comments:

At 6/14/2006 01:57:00 PM, Blogger Natalia Cartolini said...

Hi, how are u? nice blog. congratulations. Greetings Natalia.

 

Post a Comment

<< Home