靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, May 31, 2006

老友聚一聚~

琴日約左Ting去食飯聚一聚~
本來約4點~可以食埋dinner~
點知之後grandma打黎話night做節~
咁我地就改早d~一齊食個lunch算啦~
hehe~~所以就約2點等啦~
我本來有好多時間剩既~
點知mum又叫我幫佢買生果同糭喎~
咁我見時間仲ok~
就買啦~點知响樓下既百佳無要買既糭~
咁我就去大昌,7仔,阿波羅...呢d有冰箱既店啦~
點知都係無~但時間都ok咁喎~只好去埋新都啦~
終於都買到lu~返到家ting打黎~話要遲多半個hour~
咁我就玩下電腦~因多左唔少時間~
點知玩玩下~傾傾下~時間竟然忽然過得咁快~
我幾驚自己遲大到呀~haha~~不過好彩ting都遲左~
我都無咁驚~~hehe~
我地真係好耐無見啦~
一見面就不斷咁講返以前d野~haha~~
當然最近既近況都有傾啦~
好開心呀~haha~
不過估唔到既係我地出到mk竟然咩都無買到~~
估唔到我地可以咁勁喎~haha~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home