靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, May 20, 2006

考會考前~我成日都諗考完試做嘜做嘜~
但係點知考完試就咩mood都無晒~
之前想而家做既野反而唔再想做~
可能呢d就叫做善變吧~
就連工都唔想揾.....

近排唔知why~好似有d失落feel.
可能係人一得閒就多左好多時間去think~
我覺得my fd既對我既態度唔同左~
我真係覺得我而家係一個被遺忘既人~
或者可以話係一個唔被重視既人~

琴日同前日mum都出左去~
我就好似看屋咁留响家~
但係屋企無野食就3點到落去食野啦~
點知佢成日都係咁啱~
响我出左去或沖緊涼時先打黎~
好似夾定咁~就係咁就miss左佢琴日既一個phone~
之後到night再打過黎~
一開頭就係問"你今日去左邊呀?"~
唉~~~(我都咁大個啦~唔係去食一食野都要問過佢呀)
之後第二句就係"你唔洗打俾我嫁咩?"
我真係唔知可以答佢咩囉~
如果我真係出街既話我就會打俾佢嫁啦~
攪到我好似厄佢咁~~多心!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home