靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, April 16, 2006

催三催四

今日岩岩同緊人msn時~
dad就返黎~mum就催我息機落去食野~
好啦~咁我就息機走人啦~
去到樓下"海達"食野啦~
岩岩坐低咋~又問我食咩~
邊有咁快諗到呀!~佢自己都未諗到啦~
咁我咪睇下有咩食啦~都未睇完又問~
我今次無理到佢繼續睇啦~
點知又俾人"褶"!!~
好啦~我諗好啦喎~有人黎幫我地落單啦~
佢又係度問人呢樣好唔好?---------真係.........
到食完啦~因我用左我杯茶黎洗筷子果d野啦~
所以就無茶飲啦~其實我自己都諗住攞過杯~
响我剛剛放低筷子佢就叫我自己去攞杯茶啦~
咁我就去攞啦~但係勁熱喎~出晒煙咁~我咪唔飲住囉~
唉~~係呢個時候佢又話"唔飲就走啦"~
oh my god!!!!我真係好啞呀!!!
算啦∼唔飲啦∼走就走啦∼∼
咁我就起身啦∼點知我企响度5秒到啦∼佢地先陏囉∼
都唔知想點!!!
食完之後佢地去行下∼
而我就緊係唔同佢地行啦∼自己返屋企算∼
再同佢地行既話我都唔知我會點呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home