靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, April 04, 2006

finally day__(~.~)__

今日係最後正式上課既返學日子~
我真係覺得有d唔捨得呀!!
上年既感覺反而無今年咁強添呀~
可能今年開心過上年吧~
同埋又識到好多好好既朋友仔~
真係好開心呀!!!!
以前既我一提到返學~(唔包括補課呀)
就一定唔想返~見遲左dd起身~
知道可能可以趕到返去~但係我都會寧願叫mum打返school話我唔返~
但係今年就唔同了~
遲左起身都會盡力趕返校~(不過知道趕唔到返去既話都係唔返嫁~~haha~~)
而家對返學竟然没有抗拒既感覺~
呢種feel都响我小學5年級時出現過~
果時都幾like返學~因為返到去玩得勁開心~都無人理既~
而家可能又因為同d老師幾熟~同佢地有講有笑~
d同學仔又成日都做埋d惹人笑既事~又有好多好好既朋友响度~~
日日都過得好快~好開心~~真係有d唔捨得!!
仲有唔少得既就係今年既班主任~
佢對d學生真係好好呀!!!(不過佢既語氣就要改善下啦~)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home