靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, March 26, 2006

琴日响屋企揾書揾到6點半就要出去lam tin食飯~
我其實唔想去~因為知道會温唔切書~但係又因為係伯伯既生日~
(佢係一個好錫我既少數人~佢每年都記得我生日~仲每年都俾$我當生日禮物)
所以我出左去食飯~我諗住出去既途中一定很悶~所以想揾返部俾人收埋左既mp3~
不過揾唔到~(呢部mp3本來係買俾阿哥既~不過俾人收埋左)
但係一入mtr就撞到表姐-敏~都無咁悶~~
出左mtr之後再經一段長既路程~終於到左德田~
上到去就俾個細路足住左~似乎係我俾個細佬玩多過我玩個細路囉~
佢以前都無咁野蠻~真係覺得佢好煩囉~想去個toilet都唔得~仲話唔俾我食飯要同佢玩喎~
而家d細路真係...如果佢乖d就一定好得人鍾意嫁~
到食完飯後d長輩又開檔~個細路都無煩我~去左玩電腦~
而我就勁無聊咁睇tv~我真係勁想返屋做返d我認為唔係浪費時間既野~
結果我就決定自己返去先~真係好少自己一個人响night到行~
果時雖然都9點~但係街到都仲有好多人~
不過要自己一個行一段又黑又頗長既路~
都真係有d寂寞既feel~再加埋响lam tin時無咩人理既feel~(各有各忙)
真係有d down~我本來都諗住打俾我個friend同佢talk下佢既近況~
但係電話又無嘜電~又無嘜錢~所以都係無打到俾佢~
不過唔洗幾耐就返到家~心情又好返好多~因為我一返到家就開computer~
又聽歌~又玩機~又睇tv~haha~~勁free~~
講起我個friend~~都好耐都無揾佢了~真係唔好意思~
等我遲d得閒一定同佢行下街~唱k同睇戲既~
不過呢排就唔得~因為我要努力!!!!!!

2 Comments:

At 3/27/2006 01:54:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

點解你會咁勤力@@"..在考試其間真係好佩服你^^"見到你好認真... 不過我知到你原來識打機@-@"'哈哈...

 
At 3/28/2006 07:46:00 PM, Blogger 阿靜 said...

你又知既?
不過我always都輸嫁~
都唔知點解嫁~~
其實我唔係咁勤力嫁乍~
你俾我個樣騙到啦~~haha~~
其實我對好多野都好認真嫁~
hehe~~唔單止係考試嫁~~

 

Post a Comment

<< Home