靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, March 17, 2006

今日張文係早上炒左d飯~
仲俾左d我同牛羊tim~
haha~對我地真係好呀~
佢仲整得幾好味添呀~
可是今日俾miss阻止我地食~
真係好掃興呀~
到lunch都無食野~
去左揾robson做下oral~

好攰呀今日真係~
做完中文又做一份勁煩既數~
呢份數又令我諗起做a.math時既煩惱呀~
真係做到勁無心機呀~
開始對math都有d抗拒咁~
我真係覺得自己做到個腦都脹埋呀!!!!
真係煩到爆呀~
所以係做到一大半既時候我都食左一粒糖~
一粒我本來認為好甜既糖~
到果時我都覺得呢粒糖無咩野~
仲幾好味添~hahaha~~
係咪我做呢份野用左好多能量呢~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home