靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, March 08, 2006

好友!!!

今日又因家人既事而响友人前喊左出黎~
其實我無諗過我會講講下喊嫁~
真係唔好意思啦~
嚇親你地添~~
今日我既fd都好好呀~
先係tat咁啱係今日俾左個我上次話想要既野我~
我真係無諗過佢真係買俾我嫁~
勁好呀!!
之後就係faye~
佢見我朝早講到喊佢竟然係小息特登去買包酸sweet俾我~
仲有張紙仔添~我睇完真係勁想放聲痛哭呀~
不過我忍住左~
到放學我送完faye去mtr到之後諗住自己行下~
點知又見到tat~~就同佢一齊行左一陣~
見到佢我又即刻想cry~但係都係忍住左~
因為我唔想喊到成個head都紅晒咁返家~
我地仲諗住去見下ping~點知見唔到~
見到既都竟然係其他一對對既同班同學~
佢地仲俾埋d怪怪既表情同口氣咁對我地~
睇黎佢地誤會了我同tat~但係我係唔會解釋既!
因為真係幾煩!!
所以都唔理佢地lu~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home