靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, March 07, 2006

好驚呀!!!

今日早上見到好多昆蟲呀~
但係最嚇人既係hall到既大強呀!!!!!
真係嚇死我呀!!!
本來睇得好開心~
因hall內放映緊一d舊相~
點知一睇完~
再望下第二度啦~
點知第一眼見到既就係呢隻連阿sir見到都話大既大強呀!!!
見佢手長腳長~又大隻喎~~
好彩佢無行過黎~係佢想行過黎時就俾miss man踩死了~
不過我真係唔明人地嚇所以先叫~
點知佢係度話人做咩叫喎~~
唉~驚就會叫嫁啦~~
(不過佢唔係對住我講)
見到呢大強真係攪到我好似無左個心咁~
唔知可唔可以叫嚇破心呢?
睇黎要食返d定驚丸先得啦!!
其實最早見到佢既係我~最近既係我~
最驚既都應該係我~但係喊既唔係我~
但係我真係勁勁勁驚呀~
之後張文佢地仲要不停咁講返大強既野~
仲形容得十分仔細~聽到我真係好心寒~好震呀!!
攪到我好唔知點咁!!
總之好噁心呀!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home