靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, March 06, 2006

琴日終於有心機去整返條手鏈啦~
不過我見原本珠串埋時短左d~
所以自己加工~勁正!
好match呀~
所以我會再帶返佢~

今日真係勁早起左身呀~
你點都估唔到我幾點起身嫁啦~
等我話你知啦~
我4點15到就起左身啦~
我見咁早起左身~不如繼續sleep~
但又sleep唔著~
所以到5點幾就真係決定唔再留係張bed到~
揾下書好過~
揾書揾到6點半到我就整下自己野同煮個早餐(三文治)~
不過都唔知why咁早起身都係咁late先出到門~

今日又有d唔happy既feel~
可能因作文唔好啦~
同埋今日我知我個fd因我關係而有d unhappy~
但我又幫唔到佢~雖然問題好似响我度~
但係我真係幫唔到佢...唉~~
人際關係呢樣野真係有d煩呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home