靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, March 03, 2006

真係好無奈!

我呢排真係覺得"自我"呢個人真係愈來愈....
唉~可能佢份人無咩野既~傻下傻下咁~
只不過係我唔like佢既性格掛~
一d都唔理人既~個世界好似得佢一個咁~
真係無法同佢溝通到呀!!
好似琴日定前日咁佢踩到我(係成隻腳咁踩到喎)竟然無反應~
仲繼續同人玩~~理都無理過人既feel喎~
到今日佢竟然張盒糖內既糖碎倒落我本書到喎~
唉~我真係唔知佢係咪真係單純成咁~
係人都諗到唔會將d糖碎倒落人地d書或桌到嫁啦~
但係佢呢~响我張枱不止~仲要倒落我本數學書到~
仲要係响我面前倒喎~
真係勁過份囉~
不過我又無嬲佢~
我只不過想講出我心裏既感受遮~
唉~~佢真係好過份~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home