靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, February 24, 2006

原來心情唔好既日子~
開心完一陣後再冷靜返落黎...
心情就會變得更down咁~
今日忽然覺得自己好似被綁住咁~
成個身就好似肌肉處於收縮狀態咁~
真係唔多惦~
所以就企左响走廊睇下呢個大世界~
個feel真係好似幾free~
我吸了幾次大氣~真係覺得舒服左d~
望住空曠既地方真係幾舒服~
肌肉都放鬆左d~
但係一返到班房又有一種被綁既feel!
唉~~都唔知想點!!!!!!

到放學同faye食左d野~
之後就送faye走~
係呢個時候又撞到mandy~
所以就同佢一齊走啦~
點知又有人打俾我~話我近排成日都咁late先返家~
(又係d語氣勁差既話~~唉~~真係..............!!!!!)
佢識得話我但係又有無諗過我點解咁late先返家呀~
咩問題都"必然"係响我到!!!!!!!!!咩都"必然"係我錯!!!!!!
必然必然必然必然必然必然必然必然................................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home