靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, February 24, 2006

2006/02/23

講返琴日先~~
琴日係同吳紫見面既日子~
真係好呀~又有見老朋友既感覺!
呢種感覺真係好正呀!
不過美中不足既係呢日要補中文!
補完後都好似係4點幾5點啦~
再到椰林食野~再行左一陣~
本來想行多陣先返家~
可以見吳紫多陣!!!
點知就俾人話做咩咁耐都唔返家喎~
唉~~個心情真係即刻down晒!!
真係唔想再被人管咁~
佢跟本咩都唔明~
你估真係佢自己話點就點咩~
唉~~~~~~~~~~
之後我地就各自回家~
我同吳紫及豆一齊行返景林~

同吳紫一齊相處既感覺真係好舒服呀~
可能真係老友feel啦~~
其實我而家都always諗返起同吳紫排隊,考試等等既回憶~
因為我同佢係好耐既同學~而佢又係成日都排係我後面~
朝見口~晚見面~真係好呀!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home