靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, February 20, 2006

琴日為了寫一d野而無温到書~~
好似有d.........衰咁........

我寫完這個本來打算係e-mail到打既野之後~
覺得我下一次可能會再無呢種心情去細仔咁寫嫁啦~~
所以我唔捨得~~而自己又無得回味~~
haha~~所以我叫人幫我打上網~~
真係好呀~~唔該晒tat呀!!!
~~haha~~有4頁都幾密既字~
我都知應該都幾辛苦~~hehe~~
真係辛苦晒啦~~thanks a lot!!

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home