靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, February 19, 2006

今日一起身見到部電視裏有一個好熟口面既人~~
haha~~佢原來係"昇"喎~
見到佢上電影真係打左個核呀~~
真係估佢唔到呀~
(果個節目叫"激優一族")~
都唔知點解咁啱俾我見到喎~
都算佢唔好彩~~haha~~

之後我就好急咁食左一餐早茶~
我諗我只係食左2個幾字咋~
之後就去阿婆到食羅白糕同菜茶~
其實都幾好味~不過就太過多油~
但係都食左2碗~幾勁~
再之後我就返屋企~

睇黎今晚又要食自己了~~

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home