靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, February 14, 2006

情人節........唉~~~

琴日俾我見到人地係個板到話我衰呀~~
哼!!!!!!!
只不過係我同人地唔同~
唔會將所有野都表現出來咋~
同埋我唔鐘意做埋晒d表面功夫~
我鐘意俾人d驚喜,咁無咁悶呀嗎~
點知咁就俾人話囉~~唉~~
唔開心呀!!!!!唔開心呀!!!!
其實我有買到朱古力嫁~
不過唔係個個有~
有d人我本來無諗住俾~點知佢又問我攞~
係男仔既就可以唔俾~但係女仔就要俾嫁啦~
就係咁~就失左預算~~so bad!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home