靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, February 11, 2006

今日起身時巳經11點多了~
見屋企又無人~咁就揾下有屋企有咩食啦~
見到有飯咁就炒飯食啦~
仲見到有臘腸就加埋落去~
哈~哈~~好耐都無炒過飯了~
不過都ok咁~
係食緊之際~mum打俾我先話我知有三文治~
早知就唔洗整咁煩同咁耐先有得食啦~
佢又叫我去新都買褲~
咁我就等到3點55分就打俾阿faye~
響一下就收線~(唔係玩野呀)
等佢陣間打俾我~haha~好醒呀~
因佢放4點~唔想阻佢上堂~~
之後我就買左條$119.9既牛仔褲~
佢真係好唔客氣咁收我$120~
好似有d"困"人既feel~
同埋我都好耐無買過咁貴既褲~
不過又無咩唔捨既feel喎~
haha~~連我都覺得真係少有呀~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home