靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, February 10, 2006

我想打返琴晚既慘況呀~
琴晚又要等dad等到9點先食dinner
本來佢話8點嫁~
足足遲左成個hour囉~
見佢8點先返已經叫左佢快d~
點知~~唉~
令我又諗返起上次俾人"困"囉~
上次我6點到7點打俾阿哥問佢食dinner未?
佢答我一齊食~不過陣間返~
咁我就等佢啦~
點知等左一個hour又一個hour~
等到11點到佢仲係話返緊黎囉!!!
勁"興"呀!!!!!!!
點知阿dad and mum返到屋企樓下買埋野俾我食~
佢都未返喎~
到佢返既時我先知原來佢已經食左野返黎啦~
嘩~~~我真係勁想cry囉~~
有d咁既阿哥咁樣對佢個妹~
都傻傻地嫁~
如果佢唔講返緊黎我都無咁"興"囉~
之後仲要俾我知佢食完野先返~~
嘩~"炆"到我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home