靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, February 04, 2006

怪~~~

近排住左手肘都唔知點解有d痛~
之前有一日都痛嫁啦~
膝蓋又係~不過呢個我就知係因一次少少既意外而導致既~
不過諗返都好耐以前啦~
勁怪囉~撞到之後佢腫起一粒~
又唔係水泡咁嫁喎~
似粒波子咁腫起~
幾驚呀~不過隔一陣粒"波子"唔見左~
之後都無理佢啦~但係佢都會時不時痛下~

1 Comments:

At 2/08/2006 08:03:00 PM, Anonymous Anonymous said...

你講既"波子"令我諗起我粒腳指MAY~(係衣個時候,我望住我粒腳指MAY,佢好似好慘咁呼叫緊我......"帶我去睇醫生呀!!!")結果我係唔理佢!哈哈哈哈哈!!!

 

Post a Comment

<< Home