靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, February 04, 2006

琴日好tired~~但係又唔多睡得好~~
醒左幾次呀~~都唔知咩事~
今日faye無返學~~覺得真係有d空虛咁~~
我覺得我今日有d down~
初初都諗住tat唔會去唱k嫁啦~~
點知佢又問我咁去唔去喎~~
問我通常都想去嫁啦~今日仲要咁早放tim~
所以就真係去啦~~但tat又話要返家攞$~
等到黎再到九龍bay~巳經無晒位了~~
所以都係唱唔到既~~唉~~~~~
不過係mtr時我地都巳經諗到可能無得唱~~
仲plan左無得唱就做咩~~
結果我地就去左see film~~(霍元甲~好血淋淋呀~有d怕~)
不過都ok好睇喎~~
之後就返新都eating(豆漿大王食下午茶)~
仲收到tat既利是呀~~hahahaha~~
之後就返家啦~
到mtr時見到昇喎~~佢又想攪我個頭~~
不過俾我阻到佢~~hehe~~
我仲同佢講我巳經18嫁啦~~
不過佢都唔係好信咁~~(不過又係既~~我個樣又邊似18呀!!)

今日係一個先down,後驚,但係又開心既special日子~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home