靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, January 26, 2006

今日本來係唔洗返學嫁~~
但係又要補課~~so...
今日知道左個secret~~
但係知左之後就有d怪怪地既feel~~(我都唔知why)
放學之後就同陳玉萍小朋友食"寶島"~
佢個傻婆話唔知咩黎~~叫我講"珍珠奶茶"果個先知~~
之後就行左一陣"新都"就返家啦~~(佢仲偷左我既橡筋tim呀)
一返到家無耐mum就打黎叫我拖地啦~~
一個人做,又搬又抬,真係唔多惦~~
我仲發覺我細膽左~~少少野都叫~~
不過今日都真係有唔少危險動作~~
結果我就用左一個多鐘就完成我既使命~~
haha~~真係勁~~~
今晚又要去藍田食飯~~一定好多人~~
我一定又無位坐嫁啦~~(無"釘"企!!!!!!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home