靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, January 30, 2006

今日係年初二呀!!!
我到我阿婆到拜年~~
不過唔係以前咁早到~~
我留係家到到3點幾先出~~
今日係家時仲同阿ping傾左好耐電話tim呀~~好開心呀!!
好耐都無同佢傾啦~~真係好開心呀!!!!
仲有今日我個好好好好好朋友返返黎hk啦~~
haha~~~真係好呀~~
可以打俾佢啦~~
係呢2日我真係有多次都想打俾佢呀~~
但係佢又未返黎喎~~
hehe~~今日真係好開心呀~~
到阿婆到又有細佬俾我玩~~
佢係一個有d內向既細佬~~
但係又好攪笑~因為同佢玩時佢成日都偷笑~~
同佢玩真係得意~~好有趣~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home