靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, January 27, 2006

生氣的一天

今日本來答應左mum早d起身幫佢手做野及買野~~點知又唔知醒~~
就係咁就一起身就不斷聽到佢對我不滿而發出既"吱"聲~~
真係煩呀~我好憎聽到呢d聲呀~~
我亦都好唔like我既father囉~~
咩都唔做~~mum問佢野又唔知點解佢唔答喎~~
都唔知佢點解可以睇住我地做野,自己就上網,行行企企~~
仲要阻住我做野tim呀!!!!!
叫佢俾錢買新年野又唔理喎~都唔知點解有d咁克人憎既人嫁~
對佢個邊d人就咩都應~~咩都爭住俾錢~~咩都理~~
一叫佢就應同埋即做~~
mum叫佢就咩都好似聽唔到咁~~唉!!!!!!
好睇唔過眼呀!!!!!!~~
不過我今日都忍唔住同佢頂左幾句~~
都唔知咩人黎嫁~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home