靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, February 03, 2006

今日又係要返學~補數
之後就同faye係"寶島"到食lunch~~
我見之前開完會後tat同pat銓一齊好似等我同faye咁~~
咁就打俾tat叫佢黎一齊食啦~~
點知佢話要去library唔食喎~~ 都傻嫁~
之後就唔理佢~~食完之後faye就陪佢姐去整野~
而我就返屋企換完衫後就去坑口到行下~~
行到4點到先慢慢到集合地點~~
呢個pat銓濕晒咁黎到~~ (出晒汗)
上到阿sir家我真係有d scary~~
原來佢同阿姨係同一座同一部lift~
不過係8樓~~
到走既時候就去吉野家到食野~~
食完就返家lu~~
不過我都覺得我今日都幾勁~~hehe~~
因為我無敏感喎~~(nose)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home