靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, February 02, 2006

初四既呢日要返學啦~~
都未試過咁早就返學嫁~~
不過今日都係一個開心既日子~~
因為我同tat及ping去左睇魔幻王國:獅子‧女巫‧魔衣櫥
我覺得呢套戲真係好好好好睇呀~~
我本來又想打俾呢個成日都話既fd嫁~~
但係我又記得佢4/2本來可以睇~但之後又好似無得睇咁~~
咁我就唔打俾佢啦~~廢事佢又以為我想潤佢啦~~
結果呢日既night我打俾佢問佢洗唔洗幫佢買格仔紙~~
點知又無啦啦俾佢話我傻婆喎~~唉~~真係避唔到!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home