靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, February 02, 2006

年初三呢日我成日都俾左我個fd呀~~
其實我本來只係想佢陪我食個lunch~~
之後就返屋企做下homework嫁~~
點知佢返而叫我同佢睇埋film同行下街~~
我見佢係我個好好好好好fd~~咁就陪下佢囉~~
點知.....咁就成日啦~~
haha~~如果佢呢日唔係成日都串我同話我既話~~
我真係覺得呢日都幾開心嫁~~
唉~~最衰既就係佢成日都話我~~(雖然係初三~~都唔洗咁既)
佢好似只係在影貼紙相時無話我咋~~
所以我覺得呢日既呢個時段係最開心既~~
不過我都要多謝佢呢日陪我食晏同食dinner~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home