靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, February 08, 2006

小學同學

今日帶左盒無光澤麥提沙返學~
可能係因俾個細佬搖到咁啦~
到放學返到家以為又要食自己~
點知阿dad返黎同我去澳門餐廳到食扒~
係行既過程中我唔答佢~
只係點頭~之後我答佢啦~
佢竟然話"咩你唔係唔識講野嫁咩?"
嘩!!!!!我真係好"興"囉~~~
唉~~~~

不過今日都食得幾開心~
因為佢無再串我~
同埋我見返個小學同學係果度做呀~
我仲以為佢已經唔記得我嫁啦~
再加上佢係boy~
我阿dad又係度喎~
費時佢又話我~咁就無望佢啦~
唔想有d怪feel啦~
點知到走時我地迎頭相見~
大家都對大家笑了一笑~
真係好呀呢種feel~好似見到一個好friend既老朋友咁~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home