靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, February 12, 2006

好"狗"呀~

琴晚竟然2點先sleep~
好耐都無試過啦~
而家覺得咁樣真係唔係咁好~

琴晚仲發惡夢呀~
我夢見自己掉牙呀~
之我仲將d牙放落個盒到~
好似d沙咁既牙~勁怪呀~
我好驚啦~仲走去照鏡tim~
點知我d牙仲係度喎~
haha~~之後就俾mun叫醒左啦~
叫我去飲茶~
mum仲約左阿姨~但係我地啱啱先woke up~
緊係要返d時間嫁啦~
本來我同哥一樣時間出門嫁~
點知佢咩都唔理就出左門~
咁就只好由我拾手尾啦~
點知佢勁衰囉~
俾人話咁遲佢就話"都唔係我最遲出門口"
嘩~~我真係覺得佢好狗囉~
而我又係一個唔係咁鍾意解釋既人~(睇對象而言)
咁就又俾佢屈多一次啦~
唉~~~~由細到大都唔知俾佢屈左幾多次呀~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home