靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, February 13, 2006

我今日帶左包橙汁返學~
諗住lunch攞落去飲~
點知又唔記得左~
食完叉飯就諗住早d上去飲啦~
點知條條梯都有人企住唔俾我上~
上次都上到嫁~
但係今次就........so bad!!!

到今日既night~
dinner時我有碗soup諗住飲~
我仲想食魚蛋咁咪夾囉~
點知快放入口時,mum又夾肉俾我~
但佢既肉又無得放落我個碗到~咁我就呆左一陣望住佢~
點知魚蛋就跌左落碗湯到~
d水仲濺落我既臉同身到~
唉~~~好彩唔熱咋~~
不過mum見我粒魚蛋跌左~
佢夾住既肉又跌喎~仲落左响隻碟到~
哈哈哈~~連所反應~~
勁攪笑呀~~

講起攪笑~今日上english lesson時仲攪笑~
呢個叫 Li家琦既人答miss時~
想答twenty-six~
點知佢答左twenty-"陸"呀~
hahahahahaha~~係中文既6呀~
攪到我笑左勁耐!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home