靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, February 18, 2006

haha~太好了~
我終於都可以專心咁温到書啦~~
勁耐都未試過呀~~
不過都因為咁樣而唔知道有人打俾我tim~~
haha~~真係唔好意思啦~~
下次打俾我既時候可以響耐d~
因為咁我個手phone先會響嫁~~
咁咪唔會唔聽你既phone囉~
下次記得啦~~
知無?

呢幾日都好night先sleep~~
但係我唔係因温書而咁喎~~
我都唔知因咩會咁遲先sleep~~
我真係要改下啦~~

仲有呀~~
不如你地講俾我知我既缺點呀~~
唔洗怕我angry嫁喎~~
因我想改善一下自己對人或對事既唔好~~
thanks a lot!!
唔該呀!!!!

3 Comments:

At 2/19/2006 03:46:00 PM, Anonymous Anonymous said...

你係咪睇左我封EMAIL嘞??
哈哈哈!!真係好呀!!其實我好驚你會嬲嫁!!
因為我睇過你以前寫比我D信.......所以我好驚!!但唔知點解又會禁SEND個喎!!!哈哈哈!

 
At 2/19/2006 05:29:00 PM, Blogger 阿靜 said...

吓? 我以前d信?
講咩嫁?
咁點解睇完之後怕我嬲呀?

其實我覺得你咁做先至係我既好好好好好友呀
我又點會嬲你喎~~
我覺得我應該thanks you至真~
果然無識錯你呢個好友~~haha~~
但係呢...你要俾d時間我去覆你~~
真我想說既話都幾多~~
不過可能因時間關係又變得好短~~
hehe~~

 
At 2/19/2006 06:22:00 PM, Anonymous Anonymous said...

我聽日拎一封比你睇啦!!好搞笑嫁!!我個日突然心血來潮拎出尼睇,睇睇下,自己係間房度笑....好似痴左綫咁!!自閉!!

 

Post a Comment

<< Home