靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, February 15, 2006

講返今日既事先~
我呢2日都想揾ping~
不過14日呢日早上打俾佢唔通~
到今日想打~但無打到~
都係算啦~我又唔係有d咩事揾佢~
只不過想同佢談下天~無咩特別~

今日上english lesson又覺得好unhappy啦~
尤其是上完堂後呀~
都唔知呢個miss做左d咩~
真係好想喊呀!!!!!!!!
我真係想殺左佢呀~好心佢唔識教就唔好教啦~
真係咁來以黎都未見過一d咁唔惦既miss呀~
佢將會係我一生中最憎最憎既miss呀!!!!!!一定係!!!!
之前憎既果d老師我真係覺得有d對佢地唔住呀~
這全因為我果時仲未見過今年教我english既miss既衰~
我而家真係衷心既同你地講聲對唔住呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home