靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, February 15, 2006

內心......

不了解.....真的不了解....無人會了解的....
你以為了解....其實一點也不了解....
......苦~~~
唔知呢個世上幾時先有一個真正了解的人出現呢?
我真係希望這個神話會出現。
咁我就可以放低這麼重既擔子~鬆弛一下~
但係可笑既係我連自己所擔住既係咩都唔知~
只係知道好重、好重、好重...
使我無法起勁地去做每一件我想做既事!
這個擔子往往總是絆住我~
我知道.........
這全都因為我太過在意它,做事前總是要顧及它
使我做每件事都有所顧慮~~
未能真真正正開懷地做我想做既事~
這種感覺好難受~~(不過係我自願的)
可是無人理解~無人明白~無人體會得到我心中既感受~
或者人人都明白~只是無人會把這feel向他人說出吧!

2 Comments:

At 2/15/2006 09:44:00 PM, Anonymous Anonymous said...

真的沒有人了解嗎?
我不信!
也許有的.......
或者他/她是扮不了解的!

 
At 2/16/2006 09:09:00 PM, Blogger 阿靜 said...

如果這個他真的了解的話~
我真係想他告訴俾我知~
等我可以開懷下!!

 

Post a Comment

<< Home