靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, February 14, 2006

今日有好多人俾朱古力我呀~
包括牛羊(佢真係買左我好好好like既lindt呀)、陳玉萍小朋友、wong wing峰等等啦~
haha~~真係好開心今日收到朱古力嫁~
雖然"峰"果粒係robson俾佢再轉俾我~但係都開心呀~
多謝晒呀!!!!!!thanks a lot!!!!!!

1 Comments:

At 3/04/2006 03:09:00 PM, Blogger 阿靜 said...

不過我想講返~
我最想留耐d既果粒俾我mum食左~
見到佢食左既時候都係很無奈~
因無理由叫佢唔好食嫁嗎~
一叫既話佢就會問好多我唔多識答既問題嫁啦~
所以我阻止唔到佢~
仲要我目擊整件事既發生~
真係.....

 

Post a Comment

<< Home