靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, February 16, 2006

今日係學校既十週年開放日~
本來無諗住返~
留响家揾下書~點知11點幾先起身~
食左個杯麵┼芝麻糊~haha~~後者係忽然想食~
咁啱mum又買左~haha~幾好味!!!
之後mum叫我幫佢攞key~
咁就出左街~
再之後諗住返家~
但係咁啱ping打俾我~叫我陪佢返學校~
所以返左去~
都唔知點解咁hot嫁今日~
我出晒汗呀~
到左school仲玩左個game~
唉~~我心算係最bad~竟然玩心算喎~~
haha~~好彩中六哥哥幫我(菜菜子)
仲有野食tim~
嘩~~不過係攤位裏勁hot呀~~
玩完之後就走了~
因都無咩野好玩~無咩野好做~
之後就同ping行左一陣新都~
我就返自己樓下百佳買水餃以備不時之需~
到night因dad唔返黎食~
so同mum同姨到元綠到食野~
但我今日唔知why無咩胃口食我最love既food喎!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home