靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, February 22, 2006

今日真係好熱呀~
仲要上PE堂喎~跑九分鐘呀!!
嘩!!!真係爆熱~~
不過我今次無盡力跑~
因為上次我跑完後覺得真係好辛苦呀~
今次因張文無PE衫~所以我借左件衫俾張文去跑步~
結果我就...........haha~~~好爽呀!!!
不過呢個陳玉萍真係呢.....可以話係煩...(我都唔想嫁~但我真係忍唔住啦!勿怪我直言呀~)
佢竟然拉我件衫喎~
仲要"裝"tim!~真係呀!!!!!!!
我諗佢真係要學下點到即止既道理呀~
有時d野唔好做得咁過份會好d~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home