靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, March 02, 2006

thank you~

琴日(2/3)上physic堂時阿鋒勁好呀~
佢見我企左係locker側邊~
佢問我攞左notes未~做咩企係度咁上下啦~
之後我就話未攞~等佢地攞晒先~
haha~~佢真係勁好呀~
note有2堆既~一堆係前~一堆係後~
咁我見佢地攞完我就開始攞啦~
hahahahaha~係我攞緊後面既note時~
佢幫我攞左前面既note呀~
我真係無諗佢會咁咁咁咁好嫁~
唔係話我以為佢唔好~
我一路都覺得佢好好人~對人好好嫁~
但係今次佢幫我攞notes呀~
唔係我叫佢幫我嫁~
haha~證明我响佢心中都係佢既朋友黎嫁~
真係勁好呀~hehe~真係無諗過佢會幫我攞嫁~
勁好!!! thank you

之後我就因此而話tat啦~
因為身為老豆都唔幫我攞~
仲要我講俾佢知鋒幫我話佢都唔幫我既話後~
佢先幫我~唉~
一d都唔細心~
都唔係發自內心~唔係自發性既~

2 Comments:

At 3/09/2006 10:03:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

你(欣)講我d壞話會唔會比人見到ga@@"?
今天是籃球比賽敗了../_\ 又怒又不開心...真是不舒服....唯有訓...才可以平復我的心情.....晚安....

 
At 3/10/2006 06:35:00 PM, Blogger 阿靜 said...

其實都唔係好多人知我呢個日記嫁~
所以見到既人都應該唔係好多~
你可以放心~~
其實我都知呢件事~
但係我唔知點樣去幫你地~
只係想你地唔好再唔開心~
sleep都真係一個幾好既方法~
我認同你~~
我琴日(9/3)都見到你上堂sleep~
haha~~(我有你既罪證,小心d呀!)
有無好d呢~唔好再唔開心啦~
過左去既野就有佢過去啦~

 

Post a Comment

<< Home