靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, March 05, 2006

成功!!

琴日家人個個都九點幾之後先返~
但係個個返到黎都無咩反應~
好似唔知我cut過hair咁~
連平時勁like"彈"人既阿哥都無反應呀~~
haha~~因為我之前cut咩hair佢都會笑我~
但係今次佢一d反應都無~
hahahahaha~~即係話無人覺得我呢個hair怪啦~
hoho~好開心呀~
我初初仲以為無人知道我cut左hair添~
不過原來唔係無人知~mum佢係知嫁~
因到再night d之後佢問我"個頭哥哥幫你cut嫁?"
hahahaha~~咁即係話我今次cut得都ok啦~~
yeah!!!!好有成功感呀!!!好開心呀!!!
hahahahahahaha~~~~

琴晚阿哥唔知係咪因為香檳便宜呢?
佢買左枝返黎~我本來都諗住試下~
不過我已經刷左牙~所以想試都無試到~
聽佢地講好似果汁咁~阿哥仲話有d酸~
唔知係咪既呢?
聽阿哥講話枝野$20咋~真係好抵咁喎~
攪到我都有d想去買返枝試下~
不過我其實唔識飲酒嫁~~haha~
如果真係買左返黎唔知會唔會醉呢?~
hehe~真係想試下!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home