靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, March 15, 2006

近排我地班好激呀~
好似打架咁~
我見佢地咁激真係好驚~
(只係驚佢地央及池魚咋~)

今日以為要補chem~
點知wong sir無黎~
阿腸仲話我,faye,張文,牛羊等就知得我地先要補啦咁喎~
haha~之後faye就用野擲阿腸~
點知唔中~
而阿sir就咁啱係隔離~
話我咁都擲唔中喎~
hahahahaha~~真係笑死我啦~
佢企係我前面睇住成個過程~
竟然睇到係我擲阿腸囉~~
勁----------hahaha~
佢話我眼界差~咁佢咪仲勁~~邊個擲佢都睇唔到~
hahahahahahahaha~~
之後劉sir仲留我到傾左一陣~
佢想全班都去謝師宴~咁又係既~
佢咁錫d學生~緊係想全班都去~
我都明既~haha~所以我見如此就要阿sir支助下我地~
佢真係肯呀~支助我地$50~
hahahaha~~都唔錯~都應該幾好玩咁~
因佢話有乾水俾我地游~haha~
仲有d好玩既節目喎~
haha~所以我諗都係唔好令阿sir咁失望~
我決定都係去啦~~就當係還佢一個心願啦~hehe~
不過而家tat同faye既關係好似好彊咁~
攪到2個都話唔去~
tat仲好似心事從從咁~又唔多理人~
真係有d擔心佢!!!
我真係唔想見到佢地咁呀~
其實中間人呢個角色真係唔易做~
希望佢地盡快和好啦~
咁謝師宴果方面都可以一齊玩得開心d~~

2 Comments:

At 3/15/2006 07:52:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

走果陣時見到wong sir..話唔晒補課=.=...因為教完書wo

 
At 3/18/2006 07:28:00 PM, Blogger 阿靜 said...

吓~嘜佢咁嫁~
唔補課又唔講~
攪到我地仲响度等佢~
唉~~不過算啦~其實我地都唔係等左好耐~
等左一陣見d人都走晒~我地都走lu~
只不過覺得佢浪費左我等佢既時間而唔鍾意~

 

Post a Comment

<< Home