靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, March 10, 2006

haha~~

琴日見到"軒"發火個樣~
真係幾恐怖咁~
平時見親佢都係笑住對人~
都未見過佢咁火既樣嫁~
見佢咁火所以我都特登俾粒糖佢食~
好彩佢都識笑~
無咁恐怖~
不過點知到night就到阿哥玩game玩到火呀~
佢地個火樣真係勁似呀~
不過到阿哥win左個game後就開心到crazy左~
做埋晒d白痴野~勁好笑~

仲有琴日faye嚇親人呀~
不過勁好笑囉~~
本來我見佢對我咁好~
而佢又想買零食喎~
佢又話無咩錢~
咁我就話夾份買啦~
(都只不過係想買俾佢~因我都唔多食果樣野既)
買完之後佢死都要俾一包我喎~
咁我真係諗住買俾佢嫁嗎~
所以我就諗住"塞"去佢個school bag到嫁~
點知佢竟然向住個同人談緊野既職員"咆哮"喎
嘩!!!嚇到果個人即刻望住佢~~
hahahahahahaha~~~笑到我肚都痛埋呀!
hahahahaha~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home