靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, March 30, 2006

今日知道屋企要換渠~
所以我就諗住遲d返~
唔想返到去唔知點咁~
點知返到佢已經攪惦~
不過好多手尾要拾~
我都幫手拾野同拖地~
拖完之後又等dad返黎一齊食野~
唉~~又等到9點先可以食野!
不過今次出咗街食~
hehe~~係去澳門餐廳到食扒呀~
我叫左個"大蝦牛扒"~~
hahaha~~好好味!!
呢餐勁豐富呀!~~不過食完之後已經10點~
我真係驚咁night先食~過1,2個hours之後就sleep既話~
我遲d會唔會......唉~~呢排always都咁night先食dinner~
真係有d驚添~~好~~等我都唔好再咁lazy先得~
每日行多幾步路先~可以既話就做下運動啦~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home