靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, March 31, 2006

~~苦水~~

响開學一段時間之後~我因為覺得時間唔夠我用~
所以就幾經掙扎都終於同左mum講~
我遅d考完會考之後先日日幫佢洗碗~
點知而家..........唉........好灰囉~
佢見我近排考完試响度玩電腦~
(我覺得考完試後放鬆下係一定要既~玩電腦就係其中一個放鬆既方式)
但係點知响呢段時間~(school無功課~無嘜補課)佢就開始又要我幫佢做野~
琴日又要幫佢拖地∼今日又要我洗碗∼已經係連續幾餐响屋企開飯都要我洗了
(今日真係攰到企响度都瞓得著呀∼但係佢都仲要我洗碗∼)
唉~~即使唔洗返school~唔洗做功課唔代表無野做嫁!!!!
我仲有好多書要揾嫁∼揾書係重要過做功課好多嫁∼
佢究竟知唔知考試係要温書嫁!!
同埋書唔係一日兩日就温好嫁∼
我覺得呢段時間先至係最少時間既日子呀~但係佢就總係咁~~
都唔知佢點諗野嫁~我真係覺得讀書唔係為返學嫁~讀書係為考會考嫁~
温書真係重要過做功課好多嫁~
但係偏偏响我温書時佢就叫我做呢樣做果樣~
係我做功課時就返而唔洗我做~
唉~~~我真係俾佢玩謝啦~我真係有d想搬到阿姨到住呀∼
起碼阿姨返工∼我可以有較多自己一個人既時間去專心温書∼
唔洗俾人煩住响我温到一半又叫我做嘜做嘜∼
到晏d又唔怕人地返到黎開電視,收音機等東西嘈住我温書∼
因為阿姨屋企有間房可以隔住d聲∼同埋阿姨會好就我∼
唔會好似佢咁洗人唔洗本∼做好佢既野先∼都唔理邊d重要d既∼∼
唉∼∼∼∼我對佢真係十分之不滿呀!!!!
但係我又可以點呀?佢係我阿mum~
佢永遠都係啱嫁啦∼點會錯嫁∼
唉∼∼看來...我只可繼續默默既忍受吧!!!!!
不過都容許我在此訴訴苦水∼
如果唔係既話我真係覺得會好辛苦嫁!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home