靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, March 31, 2006

今日好好好好攰呀!!!!!!
我諗都係因為琴日上完PE堂返~
又响locker攞左好多野返屋企
再之前考完試之後都無好好咁休息過~
(仲要做免費勞工)
返到屋又要拖地~
到9點又出去食野~
返到黎10點半~再等一陣先沖涼~
之後阿哥返黎佢又俾佢去disneyland既野我睇~
佢咁興致勃勃咁俾我睇~我無理由唔理佢就sleep~
所以我都睇佢地既野睇到12點半先可以去sleep~
到今日對卷~做數~~嘩~~我愈做愈無心機呀~
結果我都只係做左廿條到咋~
到放學我又再响locker到攞左d野返家~
唉~~又係好多~~勁重呀~
又行左一陣先返家~~
因知今日屋企都仲要整d野~
唔想返到去又要做呢樣~做果樣~同埋無位俾我放低我d書~
結果我就6點幾先返到家~~
haha~~好整齊~唔洗整野~~咁我就一返到去就放低晒d野~
換埋衫就撻响張床到唔陏~~haha~好舒服呀!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home