靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, April 15, 2006

補中文~

今日係公眾假期又係星期六~
但係都係要返學補中文~~
haha~~屋企人全都唔知我今日要返學~
mum同dad又一早走左~哥又未起身~
hoho~~咁我就出左去啦~
到放學mum就又用佢既不滿態度問我去左邊~
當我一講我返左學~佢就好似順返晒咁~
响琴日都知李sir不停咁打電話俾人~叫人今日記得返學~
但係我地全家人都出晒街~唔知道佢有無打到俾我呢?
haha~~不過之前d同學仔成日都話李sir打俾佢~
但係我就返而一次都無聽過佢既電話喎~
亦都無聽過家人講過佢有打過黎~
hehe~~都幾好彩咁~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home