靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, April 14, 2006

玩左成日~

今日約左yupi,jacqueline,小龍同駱嘉慧佢地一齊去睇"冰河世紀2"
haha~~好攪笑既一套戲~
琴日本來諗住睇早d既一埸~
咁就諗住一齊食早餐~
"駱"話唔一齊食早餐~
咁我地就不停咁諗點樣4個人買5張學生非~
點知傾左好耐好耐好耐之後~
竟然話睇晏d果埸~(因為係公眾假期...無得去打牌喎~)
等我地仲傾左咁耐~~~~~

結果今日睇完套戲之後都唔知去邊好~
haha~~又响新都行行行行行~~~(1,2,3期都行左好多好多次~)
(其實日日都行新都~真係唔知仲有咩可以行~~~~d野都見到悶呀!!
但係又唔知可以去邊到行好~所以都係响新都行------------)
行左幾個圈之後我地都係去左"冒險"玩~
每人$20,有20個金幣~
玩擲彩虹~個個都有擲中呀~
不過jacqueline同yupi佢地好勁~
中到綠色既彩虹呀~
haha~~軒擲中既禮物俾左yupi~
但係yupi擲中到竟然俾左我喎~
haha~~真係估唔到yupi擲中~但係個公仔就俾左我~~
真係好呀∼個公仔仲好得意添呀∼
呢2個公仔都係最後一個∼勁岩喎!!
haha~~我地仲玩射basketball啦~
點知玩第一盤無人射中喎~
咁就再玩多盤啦~
hohohohohoho~~我射入左呀~
有次仲入晒3個籃呀~
真係估唔到我竟然可以射入得最多喎~~
haha~~我都估唔到自己咁勁嫁!
但係如果係真既籃球既話~我就一定入唔到~
不過我都覺得玩開真實既籃球之後再玩呢d細型既~
通常都因唔慣而較難入到~~
可能就係因為我就無玩開籃球~所以入得多d~~
haha~~不過我都係覺得自己好勁咁~~hehe~~

之後我就諗住食埋野先返家∼
不過到最後只得返我同yupi一齊食∼
响我同yupi送駱去撘車之後打俾軒同龍佢地∼
軒佢地又走得咁快∼打俾佢地時已經响車到∼(我仲聽到地鐵既廣播添∼)
無謂要佢地出返閘黎同我地食野啦∼
所以就得返我同yupi一齊食啦∼∼
但係我地一齊食都食得好開心呀∼
hehehe∼∼地又傾左好多好多野呀∼∼hoho∼∼
仲有一隻spy响度偷聽我地講野添呀∼
真係好煩呀隻野∼(haha!!!佢其實係一隻烏蠅∼)

聽日要補中文~話要test呀~
我温左2課咋~~都唔知會test成點呀!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home