靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, April 11, 2006

橙汁~~

haha~~
琴晚食飯時阿哥無端端同dad講~
"你買返黎既橙汁係假橙汁黎既~裏面d橙肉都唔係真橙黎既!"(佢前晚同佢女友一人一杯)
dad就話"...咩假橙肉呀!...果d係蘆薈黎嫁!!!"
阿哥啞左陣~全場靜左~~
係呢個時候我忍唔住要笑佢啦~~
hahahahaha~~低b佬~~
响個樽到都有橙同蘆薈既樣~
佢竟然睇唔到~仲係度話d橙汁係假橙汁喎~~~
真係笑死人啦~~
hahahaha~~傻佬呀!!
(haha~~~今次仲唔俾我笑到佢面黃!!)
(等我下次見到ken哥佢地話俾佢地知先得~~咁得意忘形呀那!!~!ha!!~)

5 Comments:

At 4/12/2006 12:00:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

今日早上有兩個人..一男一女在門口..於是問佢地咩事..佢地一開始就講..在這個世界有很多事發生..有戰爭..有貧窮..疾病.等等..e d得別多..問我有咩想法...我答..每個人出一份力..佢讚我.(你都好樂觀=.=cccc)跟住佢繼續講...話e d問題到現在有沒有減少或增加呢..(答案係增加=.=)....跟住佢地又繼續同我講,,,,於是我一口起講..微笑咁講..你地就究想講d咩..(當然有理咁講啦.哈哈)就係教會=.=....講了咁多說話先講出個重點..之後我一句話off左佢..就係我甚麼都不信=.=ccc之後佢地就留低d紙走左去..你話搞唔搞笑..=.=...(阿欣好聽d^^cccc)

 
At 4/12/2006 12:01:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

你咁笑你阿哥...你阿哥唔打你..算你好彩 -.-''比我就.....-_-ccc

 
At 4/12/2006 05:40:00 PM, Blogger 阿靜 said...

我之前都有2個人黎同我講埋呢d差唔多既野~
佢仲要响我考試果陣黎喎~
不過我都知佢地係教會既人~
所以都無奈地聽佢地講左一陣~
佢都有俾本野我呀~
仲揾過我2次添呀~
我都唔信既~真係覺得佢地幾煩!

原來你呢個阿哥咁衰既~
做你個妹真係慘!!!
不過我呢個阿哥佢自己都成日笑我啦~
佢笑我咁多次~我先笑返佢一次~
算係對佢好啦!!!!
同埋佢自己同mum都有笑嫁~~
只不過係我笑得耐d咋!!!

 
At 4/12/2006 07:02:00 PM, Blogger 鋒鋒~~ said...

=.=.......我都未講完就話衰=.=

 
At 4/13/2006 12:23:00 PM, Blogger 阿靜 said...

咁你又唔講~~
咁你會點做呀?
不過我想你而家講你都係想講你會打你個妹~
係咪呀?
就算你而家話唔係~
都係講大話!!!
所以你都係衰人~~
hoho~~

 

Post a Comment

<< Home