靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, April 24, 2006

近排成日都同mum飲茶~
可以話係日日都飲~
而我又always都sleep到12點先起身~
(我都知過份左d~但係因為我好night先瞓得著~)
不過我都知咁唔係咁好嫁啦~
希望明天返學之後可以早d起身啦~

今日打俾faye時~竟然有隻飛鵝喎!
真係嚇死我啦!!!
攪到我即該彈去我阿哥張床到~
我見佢唔郁~hehe~就諗住揾野飛佢~
點知佢又飛~唉~~結果又係我走~~
再過一陣佢飛左去d牆隙到~~
hoho~唔理佢lu~因佢都無再飛返出黎~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home