靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, May 19, 2006

吳紫生日

琴日係吳紫既生日~我地去左九龍bay唱k~
仲有ping,curry,美鳳,苗苗,紅豆同埋tat都有去~
好耐都無唱過k lu~
我成日都好想好想好想always去唱k嫁~
不過又要考試果d~令到我無得去~
估唔到我竟然可以認到咁耐~到琴日先至再去唱k~
忽然覺得自己好勁添~haha~~
琴日可以由11點半唱到4點半呀~
真係好呀~可以唱咁耐~
不過睇黎真係太耐無唱啦~好似有好多歌都唔識唱~
faye無去到~但係叫我到左打俾佢~我就打俾佢啦~
點知原來佢想係電話度用咪講野定唱歌俾吳紫聽~
結果就緊係做唔到啦~個咪都收唔到電話裡既音~
因電話既聲實在太細聲lu~
呢件事之後就開始唱啦~
再過一陣curry同ping話出去一陣~
返黎時買左18個壽包返黎~要吳紫一個人食~
haha~~一定好飽~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home