靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Monday, May 29, 2006

good luck!!

今日本來約左faye睇早場<達文西密碼>既~(因我有一張贈卷可free睇一套戲~)
早一日我開電腦睇早場幾點有啦~
佢明明寫住10:00有一場~
咁我地就約9:45啦~
唔知係咪琴日算早瞓呢~
12點到就瞓左lu~
(我近排成日都點幾2點先瞓~所以12點真係算早~)
但係點知今日竟然5:45到就醒左lu~
之後就懶床懶到7點幾先起身~
响張床到我諗住咁早起身就買個早餐或者煮個早餐食啦~
不過起身時mum又起左~
咁咪一齊去食囉~~點知又係去飲茶~
之後就到9:45我去到cinema門口佢都仲未開~
咁我就睇個時間表~點知早場係11:00~
再繼續睇落去~~哼~~竟然話<達文西>首週無得用...第二週無得用...第三週無得用~
超~~咁即係無得用張卷睇<達文西>啦~~
真係失望呀~~
等我仲咁早就到但竟然11點先有早場~
諗住11點就11點啦~點知再睇落去仲要話無得睇添~
唉~~不過唔想waste左張野就睇第二套~
雖然i同ii都無睇過~(本來琴日有得睇~但都係無睇到~)不過都無咩關係既個內容~
所以都無所謂啦~~都幾好睇呀~只係戲院裏既音響大聲左d~

真係好灰呀!!~~1,2,3,4,5......
點解要接二連三連四咁.....厄我~點我~拖我~煩我~膚顯我....算點喎!!!!!
應承左人既野又做唔到~(勁憎囉~)
唔想既咪出聲囉~唔好一直咁"拖"呀!!!!
做唔到我最多係怪下人~但係唔會令我憎人呀痳~
俾左人地咁大既期望~(應該早就唔好咁信人~早就知承諾係厄人嫁~)
結果就一路"拖"到令我失望~~~~~好唔開心~好生氣囉!!!!~
(真係好唔like"悠遊寡斷、吊兒郎當"呢d咁"黏"性既感覺呀~好似被人綁手綁腳咁~)
→希望愈大●失望愈大←我一早就知~
但係點解我早知都要抱咁大期望呀~
唉~~~~Recenty真係有D unlucky~
不過明天會更好~我信嫁!!!(hehe~~)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home