靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Wednesday, May 24, 2006

go to school train oral~

今日返左去school打算揾robson oral~
但係返到去見到佢好似好busy咁~
所以牛羊,張文同我就打算自己train算~
haha~~去左6/F train~

本來約左11點响mtr等~
我都已經11點先出門口~估唔到最早到既係我~
仲要等左一陣佢到先到~

我地只係train到12點45分到就去食野啦~
haha~~食緊既時候賴生又黎揾張文~
真係好呀~佢真係對張文好~好~好~好~好~好~呀!!
我真係好羨慕呀!!!!!!!!
之後賴生要返school啦~而我地就去行新都~
又係咁兜左好幾個圈~終於等到賴生佢地放學~
真係覺得新都已經係行到無得再行啦~
又無野睇喎~~我真係唔想再"困"响新都啦~
真係行都行到悶呀~

我決定我今個summer holiday要去遍香港每一個地方~
(好似有d似想環遊世界既feel咁添~hahaha~)
做一個真真正正既香港人~hahahaha~
不過一定要揾人陪~hehe~因為我唔識路同無咁悶痳~
即使大家都唔識路都應該無咁驚啩~

2 Comments:

At 5/25/2006 12:16:00 PM, Anonymous Anonymous said...

下次練.....搵埋我同pet好嗎?
我成日俾屋企呀媽話我唔練oral!

 
At 5/25/2006 07:05:00 PM, Blogger 阿靜 said...

OK~
其實我地都有諗過叫埋你嫁~
但係知你要返工呀痳~所以先無叫你~
係lu~下之叫埋你啦咁~~

 

Post a Comment

<< Home