靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, May 25, 2006

sing song!

今日同曾美欣,faye,牛羊一齊去左九龍bay唱k~
唉~~約左牛羊10點半佢竟然差唔多11點先到囉~
11點係約响九龍bay到等嫁痳~點知11點先開始出發囉~
點可以咁嫁~點可以咁對我嫁~唉~~牛羊真係衰呀~~
去到faye同曾入左去先~
haha~~一入到去就嚇到佢地啦~hehe~~
之後一開始佢地2個唱得勁high~勁大聲~
仲好攪笑添呀~不過佢地又係唔多唱咁~
唱到最後曾走先~再過多一陣我地都要走了~
之後我地就响淘大商場行左陣揾faye想要既綠色大珠珠~
點知無啱心水~咁就去左德褔商埸再行~行到5點幾就走lu~
响mtr就開始同牛羊傾ocean park既大計啦~haha~~
真係好開心呀~就快可以去玩啦~不過.....~~
好彩有牛羊响度~就等牛羊傾啦~
hehe~~牛羊今次既功勞真係好大呀~
佢幫我plan好個行程(hehe~玩晒d剌激既機動game先)~仲幫我買埋特價非同勸人一齊去..~
真係要講返句thank you very much呀!!!
(但係我唔會就咁就唔記得佢今日遲到既事同應承過我既野既~)

近排唔知係咪俾人膚顯得多~老點得多~
攪到我對某d野真係有d反感囉~
真係有d灰呀~~
不過我唔會俾呢d野影響到~
我會做到我想做既野既~~

2 Comments:

At 5/27/2006 05:52:00 PM, Anonymous Anonymous said...

你好似成日去唱k甘既...我都好想去

 
At 5/28/2006 05:41:00 PM, Blogger 阿靜 said...

都係因為之前太耐無去~
而家又太得閒~
d朋友又想聚一聚~
所以咪去多左囉~
你想去都可以約你d朋友去嫁~
但係我想問你一個問題...你係邊個黎嫁?

 

Post a Comment

<< Home